Aldeagalega

Aldeagalega.com es el portal de noticias que te interesan, diferente, con menos política y mas actualidad. Un portal distinto, pensado para la gente joven, como tú, que busca modernidad y a la vez conocer las noticias de tu localidad. Síguenos para estar informado ;) this

Espazo Xove Talento Concurso de Baile Día Internacional da Danza. Ourense

Co galo da celebración do “Día Internacional da Danza”, terá lugar un concurso de Baile no que poderán participar nenos e nenas, rapaces e rapazas e adultos hasta 35 anos de idade, de todas as modalidades e categorías de danza.
A intención é reunir a todos os xéneros de danza posibles para homenaxear esta manifestación artística e a súa universalidade. Así como facilitar un Espazo aberto a participación e convivencia de diferentes grupos afeccionados da nosa cidade, promovendo así a cultura a través da danza.
A celebración do concurso de Baile terá lugar o día 30 de abril, Sábado no Salón de Actos de ESPAZO XOVE de Ourense, de 18:00h a 20:00 horas.
Para inscribirse no concurso de Baile, todos os/as participantes deberán consultar as bases de participación no concurso, xa que a inscrición no mesmo incluirá a aceptación das mesmas.

Se entregaran 3 premios, un a cada finalista (1ºpremio, 2ºpremio e 3ºpremio) e entre os mesmos se designará un único gañador.

A celebración do concurso será publica, e polo tanto a entrada será libre e gratuita.
BASES DO CONCURSO:
https://drive.google.com/file/d/0B0NOHMlDox3nT2dfWjNDSktrNEk/view?usp=sharing
FICHA DE INSCRICIÓN:
https://docs.google.com/forms/d/1a6-2O5EfVzKO27jBei4_1eotmmFh5nf4fs_UUssjhRI/viewform
FOLLA DE AUTORIZACIÓN PARA FOTOS E VÍDEOS:
https://drive.google.com/file/d/0B0NOHMlDox3nQXM1dUQ5cGp5R2s/view?usp=sharing

Login

joomla user login module

Videos

Recomendaciones

Recomendaciones

Estrenos de cine

Gente online

Hay 123 invitados y un miembro en línea

  • SvetikBlilm

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecer una mejor experiencia a los usuarios. Para saber más, haz clic en el siguiente enlace política de privacidad. Acepto las cookies de este sitio.