Aldeagalega

Aldeagalega.com es el portal de noticias que te interesan, diferente, con menos política y mas actualidad. Un portal distinto, pensado para la gente joven, como tú, que busca modernidad y a la vez conocer las noticias de tu localidad. Síguenos para estar informado ;) this

Comunicado da rede de colectivos “Galiza Non Se Vende” perante as últimas detencións

A rede de colectivos A Ría Non Se Vende esixi​mos a posta en liberdade, das persoas detidas este venres 30 de Outubro, tres das cales son compañeir@s desta rede, as cales foron sacadas violentamente das suas vivendas e levadas pola forza a Madrid para ser interrogadas na Audiencia Nacional. A nosa total e sinceira solidariedade, con elas.

Era febreiro do ano pasado, quedaba arquivada a causa contra o noso compañeiro Xulio Saiáns, logo de ser falsamente acusado de “financiación de organización terrorista” e “integración en organización terrorista”​ acusacións polas que a Fiscalía pedía inicialmente 20 anos de cadea. Xulio foi levado a Madrid e pasou 41 días de cativerio arredado da súa familia e tivo que pagar unha fianza de 6.000 euros para poder sair en liberdade e presentarse cada 15 días no xulgado para, finalmente a causa quedar arquivada por non existir indicios de delito.

carcel1

sigue a ler: